Nyheter

Information: avspärrning vid badet

Igår kväll fick styrelsen besked att sand till sandstranden är på väg. Planen är att sanden ankommer idag torsdag och läggs på en nu avspärrad del av badparkeringen. Sedan imorgon fredag kommer sanden fraktas ner och spridas ut med maskin på sandstranden.

Det ska bli riktigt högsommarvarmt nu några dagar, och kanske därför många som vill passa på att njuta av vår fina badplats. Därmed uppmaning att vara uppmärksam så att maskiner och människor kan samsas i samband med utläggning av sand på stranden.

Vänligen styrelsen