Nyheter

Hej alla medlemmar! Nu finns årsstämmoprotokollet att läsa på hemsidan under rubriken årsmöteshandlingar. Vi önskar er en härlig vår och så hoppas vi att vi får ses på städdagen den 25 april. Mer information om detta kommer snart!

Soliga hälsningar, 

Styrelsen

Hej!

Först ett varmt tack till alla som deltog på föreningsstämman den 30 mars!

I ett helt annat ärende så har Citymail hört av sig till styrelsen med ett önskemål om att brevlådor i vårt område märks ut tydligare med adress. Även om just er brevlåda inte används regelbundet kan det vara bra att märka upp den så att enstaka post ändå kan hamna rätt. 

Det är alltså postadressen som de önskar få uppmärkt på brevlådan. 

Med det önskar vi en fortsatt trevlig påskhelg!

 

/Styrelsen

Hej,

Nu finns årsmöteshandlingarna uppladdade på hemsidan. Där kan du ta del av alla dokument inför årsmötet.

Vi uppmuntrar alla medlemmar att läsa igenom handlingarna i förväg.

 

 

Mvh, Styrelsen 

 

Valberedningen behöver er hjälp!
Vi söker nu endast efter 2 stycken framtida suppleanter som ska ingå i Valberedningens förslag på Stämman. 

Som suppleant träder du in vid ordinarie ledamots frånvaro och bidrar till styrelsens arbete vid behov. Rollen är ett bra sätt att lära känna styrelsearbetet och bidra till samfällighetens utveckling utan fullt ansvar. Suppleanterna väljs in på ett år i taget. Arvode utgår!

Lyckas vi inte hitta 2 suppleanter så kommer vi att behöva välja in dessa av de som är på plats på Stämman. Det vill vi såklart undvika då vi tror att frivilligt engagemang är det bästa för Samfälligheten.

Maila in er intresseanmälan senast söndagen den 15 mars klockan 20:00 till:

Ödmjuka och förhoppningsfulla önskningar- Valberedningen